13.1.12

''Peeglike, peeglike seina peal,...

... kes on kõige kaunim ilma peal?"

Peegel ei ole ainult peeglisse vaatamiseks, sellest võib teha laheda sisekujunduse elemendi. Peale oma praktilisuse võiks ta ka ilus tervik olla ülejäänud ruumiga. Jah, niipalju võiks ikka enne kaubandusvõrku sukeldumist välja nuputada, kui suur, mis stiilis, kujuga, raamiga või ilma, ta olla võiks. Mõnele elementaarne, mõnele mitte :D Ja nakuinii selgub poodi minnes, et te ei leia seda :D


Eestlastel pole kombeks peegleid sedasi seinale kuhjata aga mulle igatahes meeldib! Suure tuhlamise peale suutsin isegi nende müüja üles otsida :D


Alternatiiviks on lasta peegel mõõtu lõigata (peegel ise ei maksa suurt midagi) ja näiteks see ära raamida. Kellel tahtmist ja oskust võiks ise midagi meisterdada. Disainitud algupärased peeglid on ju hirmkallid ja lisaks maksad selle kohaletoimetamise eest hingehinda. Eks seda otsustagu igaüks ise, kui palju tema tõekspidamised lubavad disaineri loomigut ''maha viksida''.

Minu lemmikud on siin. Ise olin ametis skandinaaviapärase seinapeegli otsimisega. Eestis sisuliselt raamita mahalihvitud servaga peegleid ei müüdagi... Leidsin lõpuks suure otsimise peale UK ühe netikaupluse ja olen oma tellimuse teinud. Eks näis kuidas tegelikkus ja netipilt omavahel kokkulingivad.



Originaalis maksab peegel (nahast raami ja riputusaasaga CAPTAIN'S MIRROR, tootja BDDW, edasimüüjaid on mitmeid) krõbedat hinda. Leidsin ka sarnase peegli isetegemise õpetuse.

Lisaväärtusena konksukesed vidinate riputamiseks.

Armas ääristus, paistab et portselan?

Väga äge mugandus!


Minu lemmik - kaks ühes: kena uks ja peegel.

Need raamimata ja lihvitud äärtega on minu absoluutsed lemmikud! Nii et raatsisin isegi kaks sarnast pilti üleslaadida!



ja kõige ilusam on endiselt Lumivalgeke :D
 

 

3 comments:

  1. Ilusad peeglid! Kuid see Lumivalgeke on ju läptopi kaas!

    ReplyDelete
  2. On jah läptopi kaas aga milline kaas! :D Mulle meeldis :D

    ReplyDelete
  3. "Minu lemmik - kaks ühes: kena uks ja peegel"
    ..Poleks isegi arvanud, et see on uks, arvasin et see on kapp! :)

    ReplyDelete